Atenció a infants del projecte Invulnerables
L’EspaiCaixa Francesc d’Assís de Manresa es va condicionar fa un any al Convent de Santa Clara per oferir una atenció integral a infants en situació de vulnerabilitat i a les seves famílies.
L’espai ofereix serveis propis del programa CaixaProinfància.
Posa a disposició dels usuaris els recursos del projecte INVULNERABLES, que ofereix una atenció global a les famílies.
Rep la col·laboració de més de 40 empreses i entitats.
Aquest informe anual reflecteix la vinculació dels programes de la Fundació ”la Caixa” amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.
ACCIONS QUE S’HAN DUT A TERME
En destaquem
Fites del 2019
El projecte Tens Talent s’adreça a menors d’entre 6 i 12 anys, mentre que el taller “ABC de la integració” està obert a mares immigrants. El centre també du a terme l’activitat esportiva FutbolNet, liderada per un equip de la Fundació del Barça, i acull altres activitats obertes a tota la ciutat.

